vilkår: flyttekunder

Bekræftelsesvilkår.

Vilkår for timebaserede priser.

Indenfor Storkøbenhavn og Odense starter tiden først, når vi ankommer på startsadressen og slutter, når flytningen er færdig på tilflytningsadressen. 

Vi afregner kun pr. påbegyndt 1 time efter minimums booking jf. denne tilbudsvilkår.

Vi har et gebyr på tunge løft pr. ting over 60 kg pr. medarbejder på 250 kr., udover timeprisen. Genstande, med en egenvægt over 200 kg, er gebyret 1000 kr. pr. medarbejder (3-4) udover timeprisen. Er egenvægten af genstanden mere end 300 kg, er gebyret på 1500 kr. pr. medarbejder udover timeprisen.

Bortskaffelse af affald på genbrugsplads koster 1000 kr. for adgang med erhvervsbiler. Hertil tillægges timeprisen ved tidsforbruget. 

Vi ringer altid 30 min før ankomst, idet ankomsttidspunkt kan varriere fra den aftalte ankomstestimat.

Ingen kilometertakst over 20 km.

Betalingsbetingelser:

Kontant på dagen ved leveringsadressen. Der kan ikke betales via faktura medmindre andet er skriftlig aftalt. MobilePay ved leveringsadressen; vær opmærksom på eventuel daglig beløbsgrænse.

Generelle vilkår:

Alle beløb er i DKK inkl. moms. for private og ekskl. moms for erhverv. 

Forsikret efter branchens abefalinger.

Alle genstande med værdi over 5.000 kr. skal indberettes skriftligt til os af forsikringsmæssige årsager

Genstande med værdi over 50.000 kr. anbefaler vi, at man melder til egen forsikring

Alle genstande pakkes ind i flyttetæpper, for at mindske risikoen for skader. 

Erstatningen kan ikke overstige det af kunden dokumenterede tab ved beskadigelse eller bortkomst og højst andrage 37.500 kr. pr. kolli eller indholdet af en flyttekasse. og max 1.000.000 pr. flytteopgave (ved opbevaring max. 1 års leje), medmindre der er truffet særlig skriftlig aftale herom. Kundens selvrisiko er kr. 9999 kr. ved enhver skade. Der gælder således følgende begrænsninger: Malerier, kunstgenstande, antikviteter, ægte tæpper og lignende genstande erstattes med max kr. 37.500 pr. genstand. Genstande med en større værdi skal flyttefirmaet have besked om.

Som hovedregel skal alt, så vidt muligt, vær pakkes i flyttekasser. 

Hylder og div. er skruet ud af væggen og klar til at blive flyttet.

Alle genstande skal pakkes i henhold til vores Pakkeliste ved erhvervsflytning.

Som dokumentation for flytningen, fotograferer vi altid indbo før og efter opgaven.

Vores flyttekasser er udelukkende fremstillet af genbrugspap, samtidig er de hæftede og

limede for ekstra styrke.

Samtlige materialer vi bruger, lejer og sælger er ligeledes af genbrugsmaterialer og fra udvalgte miljøbevidste producenter.

Vores Flyttefirma tager sig ret til at dokumentere inden/under og efter flytningen til kvalitetssikring og internt brug.

Flyttekasser

Lånte kasser skal senest tilbageleveres efter 30 dage fra flyttedato, ellers pålægges et gebyr på 10 kr. pr kasse, pr påbegyndt måned. Køb af 1 stk. flyttekasse er 50 kr. pr. stk.

Flyttekasserne skal være foldet sammen når vi kommer og afhenter dem på jeres nye adresse, hvis vi skal foretage sammenfoldning, vil der forekomme et gebyr på et beløb  pr. påbegyndte svarende til vores timepriser af flyttemænd, dog mindst 500 kr. i timen pr. flyttemand.

Lånte kasser skal påsættes labels, da der ikke må skrives direkte på dem.

Lånte kasser skal tilbageleveres i næsten samme stand, som ved modtagelse.

Kasser må maks. veje 20 kg pr. stk. (Vi tager os forbehold for at ompakning af flyttekasser, hvis det er for tungt pakket).

Ved fakturering forekommer et faktureringsgebyr fra vores administration.